Błonka pęka - laski tracą dziewictwo przed kamerą - zobacz jak pękają błonki młodziutkich smarkul.

wtorek, 23 listopada 2010

Rżnięcie z dwoma facetami naraz

To kiedyś musiało się stać. Podpita zgodziłam się na sex z moim facetem i jego kumplem. Mąż od dawna nalegał na taki numerek, ale mnie jakoś trudno było przełknąć rżnięcie na dwa baty. No ale stało się, w dodatku mam kilka fotek, co pokazuję dalej.


Zaczęło się od tego, że dałam się namówić, żeby obciągnąć fiuta mężowi i jego koledze. Podpita, pomyślałam, że co mi zależy. Robiłam więc loda raz mężowi raz temu drugiemu facetowi.


Później już wszystko się potoczyło samo. Nawet nie wiem kidy mnie rozebrali. Byłam ruchana przez obcego faceta z fiutem męża w ustach.


Nie powiem, bardzo mnie to podniecało. Zwłaszcza jak zaczęło się ostre jebanie. Gość ruchał mnie tak mocno, że jego kutasa czułam niemal w gardle.


To nakręciło całą naszą trójkę - wzięłi mnie we dwóch naraz. Jednocześnie rżnęli mnie w oba otwory. Mąż wpychał mi swojego kutasa do dupy, ten drugi pchał w cipę. Orgazm był zajebisty. Takiego chyba nigdy nie miałam.

1 komentarz: